x تبلیغات
وبلاگ سوگند

متخصص ترمیمی دندان کرج

متخصص ترمیمی و زیبایی دندان در کرج

اصلاح طرح لبخند به مجموعه ای از درمان های زیبایی می گویند که در نهایت سبب ایجاد لبخندی زیباتر می گردد. درمان هایی که شکل، فرم و رنگ دندان ها را تغییر و اصلاح می نماید. از قبیل لمینت دندان، بلیچینگ دندان، کامپوزیت ونیر، روکش دندان و... این روش تنها برای افرادی که نقصی در دندان هایشان دارند نمی باشد بلکه عموم مردم می توانند در لبخندشان تغییر ایجاد کنند و جذابیت را احساس کنند همانطور که میدانید، داشتن لبخند زیبا علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، سبب زیباتر شدن چهره فرد می شود و تاثیر مثبتی در دیدگاه دیگران دارد. زیبایی در لبخند حاصل هماهنگی در شکل دندان هاست که توسط دندان پزشک زیبایی این تغییرات اعمال می شود

دکتر مریم محمدی دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

اصلاح طرح لبخند چیست؟

طراحی لبخند به انجام انواع درمان هایی زیبایی و ترمیمی که موجب زیبایی لبخند فرد می شود گفته می شود که در طراحی لبخند تمامی مشکلات دندان ها که شامل نامرتبی، لک و یا پوسیدگی هستند  و لثه ها که فرم خوبی در دهان ندارد توسط دندان پزشک زیبایی در کرج برطرف می شود، این کار علاوه بر زیبا کردن لبخند و دندان های شما باتوجه به معاینه ای که روی دندان ها انجام می شود التهاب، خرابی و... دندان و لثه از بین می رود.

بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در کرج

از آنجایی داشتن لبخند زیبا بسیار برای زن و مرد حائز اهمیت است، می توانید با انجام دادن تمامی کارهای زیبایی برای داشتن یک صورت و لبخند جذاب و زیبا در مطب دکتر مریم محمدی که در این زمینه تخصص و تجربه ی لازم را دارند با قیمت مقرون به صرفه، حس خوب داشتن دندان و لبخند فوق العاده زیبا را تجربه کنید

روکش دندان در کرج

روکش دندانی کلاهکی هستند که در بالای دندان های آسیب دیده قرار می گیرند. روکش ها برای محافظت، پوشاندن و بازگرداندن شکل دندان های شما زمانی که پرکردن مشکل را حل نمی کند استفاده می شود. روکش های دندانی را می توان از فلزات، چینی، رزین و سرامیک ساخت. آنها معمولاً در طول زمان به مراقبت خاصی به جز بهداشت منظم دهان و دندان نیاز ندارند، روکش دندان ( crown ) نوعی ترمیم دندانپزشکی است که به طور کامل روی دندان یا ایمپلنت دندانی را می پوشاند. اغلب بر روی دندان هایی استفاده می شود که به صورت گسترده ای تخریب شده اند و معمولا با موادی به نام سمان به دندان چسبانده می شوند که روکش دندان یکی از انواع روش زیباسازی دندان در کرج می باشد که توسط دکتر مریم محمدی انجام می شود.

روکش دندان چیست؟

با مرور زمان، دندان های شما ممکن است به دلایل مختلفی مانند پوسیدگی دندان، آسیب دیدگی آسیب ببینند. دندان هاممکن است شکل یا اندازه خود را از دست بدهند.  این روکش ها تاج شکل، اندازه، استحکام و ظاهر دندان را بازیابی می کند دکتر شما ابتدا قالب گیری را از دندان ها انجام داده سپس به لابراتوار دندانسازی ارسال کرده تا روکش دندان مناسب شما ساخته شود. از این روکش ها به عنوان پروتز ثابت دندان نیز یاد می شود.

ترمیم دندان در کرج

هنگامی که دندانی دچار پوسیدگی می شود فرد علاوه بر از دست دادن زیبایی دندان خود احساس درد شدیدی نیز می شود برای بازسازی دندان لازم است به دندانپزشک زیبایی و ترمیمی مراجعه کرده و برای درمان دندان پوسیده اقدام های لازم را انجام دهد. دندانپزشک زیبایی فردی است که علم و هنر را با هم ترکیب می کند تا لبخندی زیبا و طبیعی به شما هدیه دهد. لبخند زیبا و جذاب چهره انسان را متحول می کند و سلامت روان و زیبایی را نیز به همراه دارد. امروزه روش های مختلفی برای زیباسازی و ترمیم دندان ها وجود دارد، از طریق عصب کشی که نام دیگر آن درمان ریشه است، دکتر دندانپزشک دندان را به صورت دائمی ترمیم و تقویت می کند و سپس دندان را پر می کند و یا اینکه از روکش انجام می دهد. دکتر مریم محمدی بهترین ترمیم دندان عصب کشی شده در کرج را انجام میدهد.

قیمت ترمیم دندان عصب کشی شده

پس از انجام عصب کشی دندان، نوبت به پر کردن دندان با کمک موادی هم چون آمالگام و یا کامپوزیت می باشد. برای دندان های عقبی از آمالگام استفاده می گردد که ماده با دوام و نقره ای رنگ است و برای دندان های جلویی از کامپوزیت به دلیل هم رنگ بودن با دند ان های طبیعی استفاده می شود.

هزینه ترمیم دندان با توجه به عوامل مختلفی از قبیل اینکه تعداد سطح و لایه ترمیمی چند تاست و هم چنین پر کردن دندان بوسیله آمالگام یا کامپوزیت نیز موثر می باشد. 

جهت کسب اطلاعات راجع به هزینه ها و مشاوره با مطب دکتر مریم محمدی تماس بگیرید. هم چنین می توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.

ترمیم های همرنگ دندان | ترمیم دندان

ترمیم دندان یا به عبارت دیگر پر کردن دندان یکی از درمان های دندانپزشکی است، که برای رفع پوسیدگی، شکستگی، آسیب های سطحی و خوردگی های جزیی دندان و بطور کل بازگرداندن کارایی دندان و زیبایی آن استفاده می شود.
پوسیدگی دندان یکی‌از بیماری های‌ رایج دهان و دندان می باشد که‌ بایستی درمان شود چرا‌که عدم درمان پوسیدگی دندان منجربه‌ گسترش پوسیدگی دندان وحتی ازدست دادن دندان خواهد شد. تا سالهای اخیر برای درمان پوسیدگی دندان از آمالگام بعنوان ماده مستحکم اما تیره رنگ استفاده میشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بیشتر از مواد کامپوزیتی یا فیشور سیلانت ها و لیزر دندان استفاده میشود و بیشتر افراد ترجیح می دهند دندان هایی یکدست ( همرنگی مواد و دندان ) داشته باشند، بنابراین استفاده بیشتر از مواد همرنگ دندان رایج شده‌است.پ

ترمیم همرنگ دندان با فیشورسیلانت

فیشورسیلانت مواد همرنگ دندان است‌که‌برای پرکردن دندان و محدود کردن سطحی پوسیدگی دندان کاربرد دارد.فیشورسیلانت سبب جلوگیری‌از رشد پوسیدگی دندان می شود. عموماً از فیشورسیلانت هابرای دندان 6 و بعضاً دندان های eو dاستفاده میشوند. فیشورسیلانت ها‌با پرکردن سطح جونده و شیارهای دندان های‌مذکور(که منبع تجمع مواد غذایی و فعالیت میکروبی‌هستند)، از ادامه و گسترش پوسیدگی جلوگیری میکنند .با توجه‌به ماندگاری 3-4 ساله فیشورسیلانت ها ، بهترین‌زمان استفاده‌از فیشورسیلانت قبل‌از پوسیده‌شدن دندان است‌ که‌ در کودکان و نوجوانان نیز می توان‌از این مواد همرنگ دندان استفاده‌ نمود .

 بهترین متخصص ترمیم دندان در کرج

دندانپزشکی زیبایی مجموعه ای از خدماتی است که به طور خاص برای بهبود ظاهر گاهی اوقات عملکرد لبخند شما انجام می شود تا لبخند و دندان شما از نظر ظاهر، رنگ، مرتب بودن وشکل ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد، در واقع دندانپزشک زیبایی به طور ویژه به مجموعه ای از درمان ها اختصاص داده شده است تا زیبایی را دهان و دندان شما هدیه بدهد، از آنجایی که می دانید امروزه بسیاری ار افرا هستند که برای آراسته شدن دندان های خود به کلینک های دندانپزشکی مراجعه می کنند، همانطور که می دانید، لبخند جذاب یا فقدان آن بر سلامت دهان و دندان شما تأثیر می گذارد، روش های زیبایی شامل روکش های دندانی و سفید کردن دندان ها می باشد. از سوی دیگر، روکش های دندانی، بریج های دندانی، باندینگ دندان، ایمپلنت های دندانی، اینله ها و آنله ها و دندان های مصنوعی همگی از درمان های خدمات دندانپزشک زیبایی دندان هستند که می توانید توسط دکتر مریم محمدی در کرج انجام دهید. در ادامه به تعریف انواع روش زیباسازی دندان در کرج به همراه هزینه آن می پردازیم.

چرا دندانپزشکی زیبایی در کرج را انتخاب کنیم؟

انواع روش‌های دندانپزشکی زیبایی می‌توانند دندان‌های بدشکل، شکسته، تغییر رنگ و از دست رفته را درمان کرده و شکلی زیبا به آن ببخشدو این روش ها بر اساس دلخواه بیمار، راه حل های فراوانی دارند شایع ترین علل مشکلات دندانی تغییر رنگ دندان، شلوغی دندان ها و شکاف دندان است. روکش های دندانی بیشترین درخواست را برای درمان دارند زیرا می توانند تمام مشکلات زیبایی ذکر شده در بالا را اصلاح کنند و از طرفی دندان های سفید و یکدست برای شما به ارمغان بیاورند.

متخصص ترمیمی دندان در کرج

دندانپزشکی ترمیمی در یک تعریف ساده به معنای جایگزین دندان های از دست رفته و آسیب دیده برای بیمار می باشد. پر کردن، روکش دندان، بریج و ایمپلنت گزینه های رایج ترمیمی دندان هستند و می توان گفت هدف انجام این روش ها این است که لبخند طبیعی را به شما بازگرداند و از مشکلات سلامت دهان و دندان پیشگیری کند در واقع دندانپزشکی ترمیمی شامل انواع روش دندانپزشکی است که برای بازیابی ساختار و عملکرد دندان ها کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد

انواع خدمات دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در کرج چیست؟

در متن بالا به انواع روش ها و خدمات زیبایی دندان که می تواند به زیبایی و سلامت دهان و دندان شما کمک شایانی کند ذکر شد و شما می توانید براساس نیاز خود روش درمانی و زیبایی را انتخاب کنید و می توانید از طریق تماس باما مشاوره رایگان بگیرید و برای درمان و زیبایی دندان هایتان قدم بردارید.

علت و درمان تشنج و صرع در کودکان و نوجوانان

 تشنج در کودکان ممکن است بدون دلیل در ابتدا اتفاق بیفتد، با مرور زمان متوجه خواهید شد که علت نشنج در کودکان چیست، جزئیات مهم بعد از تشنج کودکتان را در خاطر داشته و در صورت لزوم ثبت کنید، مانند زمان روز و کاری که کودک شما دچار نشنج شد.بیشتر تشنج ها از چند ثانیه تا چند دقیقه اتفاق می افتد. اگر تشنج بیش از 5 دقیقه طول بکشد یا یکی پس از دیگری رخ دهد، خطر ابتلا به صرع افزایش می یابد، که به معنای حالت مداوم تشنج است. صرع زمانی است که فرد دچار حملات مکرر شود.

استخدام پرستار در منزل

موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان برای جلوگیری تشنج ناشی از ترس در کودکان و تشنج عصبی و بدون تب در کودکان شما انواع خدمات پزشکی و پرستاری را با اعزام پرستار در منزل شما کمک های بسیاری در درمان تشنج در کودکان و نوجوانان می کند.

پرستار کودک در منزل

صرع چیست؟

درمان قطعی تشنج در کودکان

صرع یک ​​بیماری مغزی است و یکی از شایع ترین اختلالات سیستم عصبی بوده که باعث ایجاد تشنج در کودک می شود.

تشنج در کودکان چه زمانی اتفاق می افتد؟

از آنجایی که مغز تشکیل شده از سلول های عصبی است که از طریق فعالیت الکتریکی با یکدیگر در ارتباط هستند. هر چیزی که ارتباط طبیعی بین سلول های عصبی مغز را قطع کند می تواند باعث تشنج شود. تشنج زمانی رخ می‌دهد که یک یا چند قسمت از مغز دارای سیگنال‌های الکتریکی غیرطبیعی باشد که سیگنال‌های طبیعی مغز را قطع می‌کند.این شامل تب بالا، قند خون بالا یا پایین یا ضربه مغزی است. هنگامی که کودک شما 2 بار یا بیشتر دچار تشنج بدون علت شود، به عنوان صرع تشخیص داده می شود.

علت تشنج در کودکان

علت تشنج در کودکان

  1. مصرف داروهای خاص در هنگام بارداری
  2. برخی ازاختلالات متابولیک موقت از جمله افت قند خون
  3. سابقه فامیلی تشنج
  4. داشتن بیماری و اختلالت ژنتیکی
  5. داشتن بیماری های جدی که می توان به عفونت، ناهنجاری مغز، آسیب به مغز در طی بارداری، فقدان اکسیژن در هنگام زایمان اشاره کرد.

انواع مختلفی از تشنج در کودکان وجود دارد. تشنج های کودکان را می توان به دو نوع عمده، کانونی و عمومی تقسیم کردکه در ادامه به تعریف هر یک می پردازیم.

انواع تشنج در کودکان

درمان تشنج در کودکان

  • تشنج کانونی یا جزئی

تشنج کانونی کودکان زمانی اتفاق می‌افتد که عملکرد الکتریکی غیرطبیعی مغز در یک یا چند ناحیه از یک سمت مغز رخ دهد. تشنج های کانونی به نام تشنج جزئی نیز شناخته می شود. در تشنج های کانونی، به ویژه با تشنج های کانونی پیچیده، کودک ممکن است قبل از وقوع تشنج، هاله ای را تجربه کند. هاله شامل علائمی نظیر تغییرات بصری، ناهنجاری های شنوایی و تغییر در حس بویایی می باشد. دو نوع فرعی از تشنج کانونی وجود داردکه شامل موارد ذیل است:

تشنج کانونی ساده

تشنج های کانونی ساده در کودکان بسته به اینکه کدام ناحیه از مغز درگیر است، در مدت زمان کمتر از یک دقیقه رخ می دهد. ، ممکن است کودک علائم متفاوتی داشته باشد. اگر عملکرد غیر طبیعی الکتریکی مغز در لوب پس سری قسمت پشتی مغز که با بینایی درگیر است رخ دهد، بینایی کودک ممکن است دچار تغییر شود. ماهیچه های کودک معمولاً بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند. فعالیت تشنج محدود به یک گروه عضلانی جدا شده، مانند انگشتان دست یا عضلات بزرگتر در بازوها و پاها می باشد. هوشیاری در این نوع تشنج از بین نمی رود و ممکن است کودک دچار تعریق، حالت تهوع یا رنگ پریدگی شود.

تشنج های کانونی پیچیده

تشنج های کانونی پیچیده در کودکان اغلب در لوب تمپورال مغز، ناحیه ای از مغز که احساسات و عملکرد حافظه را کنترل می کند، رخ می دهد. این تشنج معمولا بین یک تا دو دقیقه طول می کشد. هوشیاری معمولاً در طول این تشنج ها از دست می رود و رفتارهای مختلفی در کودک از جمله دویدن، جیغ زدن، قوز کردن، لب زدن، گریه کردن و یا خندیدن رخ دهد. هنگامی که کودک به هوش می آید، ممکن است پس از تشنج دچار خستگی یا خواب آلودگی شود که به آن پستیکتال گفته می شود

تشنج عمومی

تشنج عمومی کودکان هر دو طرف مغز را درگیر می کندو بعد تشنج، هوشیاری و حالت پستکتال از دست می‌رود. انواع مختلفی از تشنج عمومی وجود دارد که هر کدام در سنین مختلف نوجوانی شایع هستند و با علائم های گوناگونی رخ میدهند

تشنج غیبت

تشنج فقدان کودکان که به نام تشنج پتی مال نیز شناخته می شود، با تغییر مختصر حالت هوشیاری و دوره های خیره شدن مشخص می شود. و این تشنج 30 ثانیه طول می کشد، وضعیت کودک در طول تشنج حفظ می شود. ممکن است دهان یا صورت حرکت کند یا چشم ها پلک بزنند. بعد ار بروز تشنج کودک چیزی از اتفاق های افتاده را بخاطر نمی آورد و ممکن است به فعالیت های خود ادامه دهد و طوری رفتار کند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. این تشنج ممکن است چندین بار در روز رخ دهد، تشنج های غایب تقریباً همیشه بین سنین 4 تا 12 سالگی شروع می شوند.

تشنج آتونیک

با تشنج آتونیک در کودکان که به نام حملات قطره ای نیز شناخته می شود تون عضلانی (عضلانی تنش طبیعی ماهیچه)  از دست می رود و کودک از حالت ایستاده ممکن است بیفتد یا ناگهان سر خود را بیاندازد. در طول تشنج، کودک سست است و پاسخی نمی دهد.

تشنج های تونیک-کلونیک عمومی

این تشنج که به نامGTC یا تشنج بزرگ نیز شناخته می شود، 5 مرحله دارد که شامل، انقباض که به معنای خم شدن بدن، دست‌ها و پاها و راست شوندو مرحله بعدی لرزش است دوره کلونیک (انقباض و شل شدن ماهیچه‌ها) و در آخر دوره پستکتال می‌شود. در طول دوره پستکتال، کودک ممکن است کودک دچار خواب آلودگی، مشکل در بینایی یا گفتار، سردرد بد، خستگی یا بدن درد داشته باشد.

عوارض تشنج در کودکان

احتمال تکرار تشنج در کودکان

داروهای پیشگیری کننده از تشنج

بسیاری از داروهای پیشگیری از تشنج به نام داروهای ضد تشنج مورد استفاده قرار میگیرند. ممکن است که طول بکشد تا بتوانید بهترین را برای هر کودک پیدا کنید.

البته لازم به ذکر است که این داروها علت اصلی تشنج کودک شما را تغییر نداده و علائم صرع را با کاهش دفعات تشنج درمان کنند. دارو تا زمانی که به سطح معینی در بدن نرسد به درستی کار نخواهد کرد و باید با مصرف منظم دارو این سطح را حفظ کرد. به همین دلیل، رعایت دستورات دارویی خاص پزشک بسیار حائز اهمیت است.

بسیاری از داروهای ضد تشنج به خوبی و بدون عوارض به کودک کمک های بسیاری می کند اما ممکن است داروهای ضد تشنج عوارض جانبی نظیر خواب آلودگی که یک عارضه جانبی بسیار رایج است، بشود اما اغلب ممکن است با عادت کردن بدن کودک به دارو بهبود پیدا کند.

از جمله عوارض جانبی مهم تر می توان به تغییرات در عملکرد مغز استخوان یا کبد یا بثورات اشاره کرد. مهم است که قبل از شروع یک داروی جدید ضد تشنج با پزشک کودک خود در مورد عوارض جانبی احتمالی صحبت کنید. و اگر فرزند شما در حین مصرف دارو دچار عوارض جانبی شد، مهم است که به پزشک خود اطلاع دهید تا بتوانید با هم تصمیم بگیرید که آیا دارو برای کودک شما مناسب است یا خیر.

 درمان قطعی تشنج در کودکان

در حالی که تمام حملات صرع ناشی از اختلالات الکتریکی در مغز است، همانطور که ذکر شد انواع مختلفی از تشنج وجود دارد. برخی از کودکان فقط یک نوع دارند، برخی دیگر ترکیبی. رفتار، خطر آسیب و درمان کودکان به نوع تشنج آنها بستگی دارد. بنابراین، مهم است که با پزشک خود برای شناسایی انواع تشنج کودک خود همکاری کنید. مشاهده دقیق اتفاقاتی که در طول تشنج برای کودک شما می افتد و نگهداری یک پرونده کتبی می تواند اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهد شما میتوانید از طریق موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو، بهترین پرستار بیمار را برای کودک خود استخدام کرده و از خدمات حرفه این مرکز پرستاری بهره مند شوید.

 پرستار شبانه روزی در منزل

تشخیص تشنج در کودکان

عوارض تشنج در کودکان

آزمایش خون

برای شناسایی سایر بیماری‌های زمینه‌ای که می‌توانند باعث تشنج شوند، پزشک آزمایش خون را توصیه می کند.

توموگرافی محوری کامپیوتری (CAT) یا سی تی اسکن

برای تعیین اینکه آیا تشنج ناشی از آسیب یا بیماری اخیر است که بر سیستم عصبی تأثیر گذاشته است یا خیر این آزمایش کاربردی است

الکتروانسفالوگرام (EEG)

 برای سنجش احتمال وقوع مجدد تشنج. EEG همچنین می تواند به تعیین نوع تشنجی که کودک شما را تحت تاثیر قرار می دهد و اینکه آیا ممکن است بخشی از یک سندرم یا الگوی خاص صرع باشد کمک شایانی کند.

تصویر تشدید مغناطیسی (MRI)

برای گرفتن تصویری از مغز. این امر به ویژه در صورتی مهم است که کودک شما تشنج های جدید یا تشنج هایی داشته باشد که ممکن است در قسمت خاصی از مغز شروع شده باشد.

پس از معاینه، آزمایش‌ها و یک دوره مشاهده، پزشک تعیین می‌کند که آیا فرزند شما صرع یا احتمالاً بیماری دیگری دارد یا خیر. اگر کودک شما مبتلا به صرع است، می‌خواهید با پزشک خود برای طبقه‌بندی انواع تشنج‌هایی که کودکتان دارد کار کنید و سپس درباره گزینه‌های درمانی مختلف صحبت کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که آیا علائم و ویژگی‌های فرزندتان (سن، دفعات تشنج، سابقه خانوادگی و سایر عوامل) با نوع خاصی از سندرم یا الگوی مطابقت دارد یا خیر.

رفع بوی بد دهان برای همیشه +قرص درمان بوی بد دهان

 بوی بد دهان که به نام های هالیتوز یا (halitosis) یا فتوراوریس (fetor oris)نیز شناخته می شود موجب اذیت افراد بسیاری می شود که عدم رعایت بهداشت دهان و دندان شایع ترین علت بوی بد دهان آن است، هر کسی ممکن است از بوی بد دهان رنج ببرد. از دیگر علائم بوی بدن دهان می توان به پوسیدگی دندان و بیماری لثه اشاره کرد که در این صفحه قصد داریم به رفع بوی بد دهان برای همیشه و قرص برای رفع بوی بد دهان ناشی از معده و همینطور علت و درمان بوی بد دهان بپردازیم با سایت دکتر مریم محمدی همراه باشید.

رفع بوی بد دهان

رفع بوی بد دهان ناشی از معده

اکثر اوقات درمان‌های خانگی و تغییرات سبک زندگی، از جمله بهبود بهداشت دهان و دندان و ترک سیگار می‌توانند این مشکل را از بین ببرند. با این حال، اگر بوی بد دهان ادامه پیدا کرد، توصیه می شود برای بررسی علل زمینه ای به دکتر دندانپزشک مراجعه کنید.

بهترین درمان بوی بد دهان، رعایت بهداشت دهان و دندان می باشد. این تضمین می کند که از ایجاد حفره جلوگیری می شود و احتمال بیماری لثه را به حداقل می رساند.

البته بهتر است که افراد سالی دو بار برای معاینه و تمیز کردن دندان های خود به دندانپزشک مراجعه کنند.

برای بوی بد دهان به چه دکتری مراجعه کنیم?

رفع بوی بد دهان

با مراجعه به دکتر دندانپزشک ممکن است خمیر دندانی را توصیه کند که حاوی یک عامل ضد باکتری یا یک دهانشویه ضد باکتری است و در صورت وجود بیماری لثه، تمیز کردن حرفه ای ممکن است برای پاک کردن تجمع باکتری ها در پاکت های بین لثه و دندان را به شما توصیه کند

حال اگر بیماری لثه دارید، ممکن است به متخصص لثه یا پریودنتیست ارجاع داده شوید. بیماری لثه موجب کنده شدن لثه‌ها از دندان‌های شما شده و پاکت‌های عمیقی را باقی میگذارند که پر از باکتری‌های ایجاد کننده بو است. در اکثر مواقع با تمیز کردن حرفه ای این باکتری ها را از بین می روند و دندانپزشک شما همچنین ممکن است جایگزین ترمیم دندان معیوب را توصیه کند که محل رشد باکتری ها می باشد که برای از بین بردن بوی بد دهان برای همیشه مفید است.

علت بوی بدن دهان چیست؟

از بین بردن بوی بد دهان برای همیشه

دلایل زیادی برای بوی بد دهان وجود دارد، همانطور که منابع باکتریایی زیادی در دهان وجود دارد که در متن زیر به انواع این علت ها می پردازیم.

  • تنباکو: فرآورده های تنباکو باعث ایجاد انواع بوی بد دهان می شوند. علاوه بر این، ابتلا به بیماری و التهاب لثه را افزایش می دهند که می تواند موجب بوی بد دهان شود.
  • غذا: برخی غذاها مانند پیاز و سیر نیز می توانند باعث بوی بد دهان شود،  تجزیه ذرات غذا گیر کرده در دندان می تواند باعث ایجاد بو شود پس از هضم آنها، تجزیه آنها در خون به ریه ها منتقل می شود که در آنجا می توانند بر تنفس تأثیر بگذارند.
  • خشکی دهان: بزاق به طور طبیعی دهان را تمیز می کند. اگر دهان به طور طبیعی به دلیل بیماری خاصی مانند خشکی دهان ممکن است بو ایجاد شود.

درمان بوی بد دهان

سردی معده و بوی بد دهان

بهداشت دهان و دندان:با استفاده از مسواک زدن و از نخ دندان ذرات ریز غذا که می توانند تجمع یافته و به آرامی تجزیه شده و ایجاد بو کنند، از بین می رود. اگر مسواک زدن منظم نباشد حداقل دو بار در روز، ترجیحاً بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید، لایه ای از باکتری به نام پلاک ایجاد می شود. این پلاک می تواند لثه ها را تحریک کرده و باعث ایجاد التهاب بین دندان ها و لثه ها به نام پریودنتیت شود. پروتزهایی که به طور منظم یا به درستی تمیز نمی شوند نیز می توانند حاوی باکتری هایی باشند که باعث هالیتوزیس می شوند. نخ دندان باعث کاهش تجمع ذرات غذا و پلاک بین دندان ها می شود. مسواک زدن فقط حدود 60 درصد از سطح دندان را تمیز می کند.
رژیم‌ غذایی نامنظم: برنامه‌های غذایی ناشتا و کم کربوهیدرات می‌تواند باعث ایجاد بوی بد دهان شود. این به دلیل تجزیه چربی های تولید کننده مواد شیمیایی به نام کتون است. این کتون ها عطر قوی دارند.
داروها: مصرف بعضی از داروها می توانند بزاق را کاهش دهند و در نتیجه باعث افزایش بو شوند. سایر داروها می توانند با تجزیه شدن و انتشار مواد شیمیایی در تنفس، بو ایجاد کنند.افرادی که مکمل های ویتامین را در دوزهای زیاد مصرف می کنند نیز مستعد بوی بد دهان هستند.
بیماری‌های دهان، بینی و گلو: گاهی اوقات، سنگ‌های کوچک پوشیده از باکتری‌ها روی لوزه‌های پشت گلو ایجاد می‌شوند و بو ایجاد می‌کنند. همچنین عفونت یا التهاب در بینی، گلو یا سینوس ها می تواند موجب هالیتوزیس شود.
بیماری ها: برخی سرطان ها، نارسایی کبد و سایر بیماری های متابولیک به دلیل ترکیبات خاصی از مواد شیمیایی که تولید می کنند، می توانند باعث ایجاد بوی بد دهان شوند. بیماری رفلاکس معده به مری (GERD) به دلیل رفلکس منظم اسیدهای معده می تواند باعث بوی بد دهان شود

دهانشویه و خمیردندان. اگر بوی بد دهان شما به دلیل تجمع باکتری (پلاک) روی دندان های شما باشد، دندانپزشک ممکن است دهانشویه ای را توصیه کند که باکتری ها را از بین ببرد. دندانپزشک شما همچنین ممکن است یک خمیر دندان حاوی یک عامل ضد باکتری برای از بین بردن باکتری هایی که باعث ایجاد پلاک می شوند توصیه کند. مخصوصاً بعد از غذا، با استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید. ثابت شده است که خمیردندان با خواص ضد باکتریایی بوی بد دهان را کاهش می دهد.
مسواک زبان: زبان شما حاوی باکتری است، بنابراین مسواک زدن با دقت ممکن است باعث کاهش بو شود. افرادی که زبان پوشیده شده از رشد بیش از حد قابل توجهی از باکتری ها (به عنوان مثال ناشی از سیگار کشیدن یا خشکی دهان) دارند، ممکن است از استفاده از اسکرابر زبان سود ببرند. یا از مسواک استفاده کنید که زبان پاک کن داخلی دارد.

جلوگیری از بوی بد دهان

درمان بوی بد دهان ناشی از معده طب سنتی

بعد از غذا مسواک بزنید. یک مسواک را در محل کار خود نگه دارید تا بعد از غذا از آن استفاده کنید. حداقل دو بار در روز، مخصوصاً بعد از غذا، با استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید. ثابت شده است که خمیردندان با خواص ضد باکتریایی بوی بد دهان را کاهش می دهد.
حدأقل یکبار در روز از نخ دندان استفاده کنید. نخ دندان کشیدن صحیح ذرات غذا و پلاک را از بین دندان های شما پاک می کند و به کنترل بوی بد دهان کمک می کند.
از خشکی دهان خودداری کنید. برای مرطوب نگه داشتن دهان خود، از مصرف تنباکو خودداری کنید و مقدار زیادی آب بنوشید - نه قهوه، نوشابه یا الکل، که می تواند منجر به خشکی دهان شود. برای تحریک بزاق، آدامس بجوید یا آب نبات بمکید (ترجیحاً بدون قند). برای خشکی مزمن دهان، دندانپزشک یا پزشک شما ممکن است یک آماده سازی بزاق مصنوعی یا یک داروی خوراکی که جریان بزاق را تحریک می کند، تجویز کند.
رژیم غذایی خود را تنظیم کنید. از خوردن غذاهایی مانند پیاز و سیر که باعث بوی بد دهان می شوند خودداری کنید. مصرف زیاد غذاهای شیرین با بوی بد دهان نیز مرتبط است.
به طور مرتب یک مسواک جدید تهیه کنید. مسواک خود را زمانی که ساییده شد، تقریبا هر سه تا چهار ماه یکبار عوض کنید و مسواک نرمی انتخاب کنید.
معاینات منظم دندانپزشکی را برنامه ریزی کنید. به طور منظم معمولا دو بار در سال، برای معاینه و تمیز کردن دندان ها یا پروتزهای خود به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

قرص برای بوی بد دهان

عموما برای درمان بوی بد دهان قرص مترونیدازول را توصیه می کنند.

معرفی بهترین دکتر لمینت دندان در کرج 1401

 دندانپزشکی زیبایی مجموعه ای از درمان های زیبایی و ترمیمی است که برای اطمینان از سلامت و زیبایی دندان ها و لثه ها استفاده می شود. زیرا؛ در دندانپزشکی، دندان های سالم و داشتن ظاهری زیبا مکمل یکدیگر هستند، از آنجایی که امروزه یکی از پرکاربردترین درمان‌های دندانپزشکی در میان درمان‌های برخی از بیماری‌های منفی دندان، استفاده از پرسلن است که به آن لمینت ونیر نیز می‌گویند یکی از روش های زیباسازی دندان در کرج می باشد که در این مقاله قصد داریم به معرفی دندانپزشک خوب برای لمینت در کرج بپردازیم با سایت دکتر مریم محمدی متخصص ترمیمی دندان در کرج همراه باشید.

دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در کرج

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان ارزان در کرج

لمینت سرامیکی دندان نوعی پوشش زیبایی است که برای از بین بردن شرایطی که هم بر لبخند و هم بر وضعیت سلامت و بهداشت دهان و دندان فرد موثر است که از این روش می توان برای درمان موارد زیادی از جمله شلوغی، تغییر رنگ، شکستگی یا از دست دادن دندان استفاده کرد. در روکش دندان Laminate از دو ماده مختلف می توان استفاده کرد. اینها؛ روکش ها را می توان از پرسلن یا مواد ونیر کامپوزیت به دست آورد. البته در حالی که مواد کامپوزیت ممکن است برای از بین بردن فضاهای کوچک بین دندان ها یا درمان شلوغی های کوچک کافی است اما در برخی موارد لمینت مزیت های بیشتری دارد.

لمینت ونیر را برای چه کسانی می توان اعمال کرد؟

هنگامی که بیمار دارای دندان های زرد رنگ است، هنگامی که درمان سیم ارتودنسی توصصیه ی دکتر نیست یا نمی توان برای دندان های شلوغ، دندان های کوتاه بیش از حد فرسایش یافته، و همینطور شکستگی دندان ها، در واقع می توان در صورت وجود دندان های ناقص، از لمینت برای ایجاد یک دندان زیبا استفاده کرد البته لمینت دندان برای افراد بالای 18 سال اعمال می شود.

لمینت دندان چه مزایایی دارد؟

لمینت و کامپوزیت در کرج

در دندانپزشکی، پرسلن موفق ترین و ماندگارترین ماده از نظر زیبایی است. روکش های لمینت محافظه کارانه ترین روش را برای استفاده از پرسلن روی دندان های موجود برای اهداف زیبایی ارائه می دهند. دندانپزشک می تواند لبخند بیمار را به لطف روکش هایی طراحی کند که گاهی اوقات بدون هیچ گونه اصلاح و آماده سازی روی دندان های موجود اعمال می شود. از آنجایی که سطوح جویدنی دندان ها لمس نمی شود، هیچ گونه ناراحتی برای فرد ایجاد نمی کند و مشکلی برای عادت کردن به آنها وجود ندارد و در نهایت این بهترین نتیجه از نظر زیبایی شناخته می شود که زیبایی را به دهان شما و سفیدی را به دندان شما هدیه می دهد. این به دلیل عبور نور بالای مواد است. آنها به طور دائمی مانند مینای دندان با دندان سازگار می شوند.

عوارض و معایب لمینت دندان

قیمت لمینت دندان در کرج

  • پوسیدگی دندان (اگر لمینت درست نصب نشود)
  • در صورت رعایت نکردن بهداشت دهان تمکان بروز بیماری پریودنتال وجود دارد
  • حساسیت دندانها
  • اگر دچار شکستگی شود امکان درمان وجود ندارد و روشی غیر قابل بازگشت است
  • کنده شدن روکش لمینت
  • امکان تغییر شکل لمینت پس از نصب وجود ندارد
  • احساس درد بعد از نصب لمینت دندان
  • التهاب لثه
  • هزینه ی بیشتر لمینت نسبا به سایر روش ها
  • نداشتن تطابق رنگ لمینت با سایر دندان ها

لمینت دندان ارزان در کرج

دکت مریم محمدی یکی از بهترین دکترهای دندانپزشکی زیبایی در کرج می باشد که شما می توانید با بهترین کیفیت و منساب ترین قیمت، دندان های خود را لمینت کنید و از زیبایی دهان و دندان خود لذت ببرید، دارای تخصص و تحصیلات عالیه در دانشگاه تهران سراسری با رتبه 34 می باشد و بعد از فارغ التحصیلی عضو بنیاد نخبگان استان شد و دوره رزیدنتی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در رشته ی تخصصی ترمیمی و زیبایی گرفت و بعد از آن  در سال 1394 موفق به کسب بورد تخصصی و عضو هیات علمی  دانشکده دندانپزشکی گیلان شد. از سال 1396 تا کنون نیز استادیار بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی البرز هستند.لمینت دندان اقساطی در کرج

قیمت لمینت دندان چقدر است؟

قیمت لمینت دندان ممکن است کمی بالاتر از قیمت سایر درمان های دندانپزشکی باشد. کیفیت و شدت کار دندانپزشک و قیمت مواد مورد استفاده در درمان دندان تاثیر بسزایی در تعیین قیمت دارد شما می توانید برای اطلاع از قیمت بروز لمینت دندان در کرج از طریق تماس با ما مطلع شوید و مشاوره رایگان بگیرید از دیگر خدمات زیبایی دندان دکتر مریم محمدی می توان به بلیچینگ دندان در کرج اشاره کرد.

قیمت ایمپلنت دندان 1401

 ایمپلنت دندان ریشه های جایگزین دندان هستند. ایمپلنت ها پایه ای قوی برای دندان های جایگزین ثابت (دائمی) یا متحرکی که مطابق با دندان های طبیعی شما ساخته شده اند، فراهم می کند.

هنگامی که دندانی به دلیل آسیب یا بیماری از دست می‌رود، فرد می‌تواند عوارضی مانند از دست دادن سریع استخوان، گفتار ناقص یا تغییر الگوهای جویدن را تجربه کند که منجر به ناراحتی می‌شود. جایگزینی دندان از دست رفته با ایمپلنت دندان می تواند کیفیت زندگی و سلامت بیمار را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

ایمپلنت دندان چیست؟

سیستم های ایمپلنت دندانی از بدنه ایمپلنت دندانی و اباتمنت ایمپلنت دندانی تشکیل شده است و ممکن است شامل یک پیچ ثابت کننده اباتمنت نیز باشد. بدنه ایمپلنت دندان با جراحی در استخوان فک به جای ریشه دندان قرار می گیرد. اباتمنت ایمپلنت دندان معمولاً توسط پیچ فیکساتور اباتمنت به بدنه ایمپلنت متصل می شود و از طریق لثه به داخل دهان امتداد می یابد تا از دندان های مصنوعی متصل شده حمایت کند.

جراحی ایمپلنت دندانی روشی است که ریشه‌های دندان را با پایه‌های فلزی و پیچ مانند جایگزین می‌کند و دندان‌های آسیب‌دیده یا از دست رفته را با دندان‌های مصنوعی که ظاهر و عملکردی بسیار شبیه به دندان‌های واقعی دارند، جایگزین می‌کند. جراحی ایمپلنت دندان می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروتزها یا بریج‌کاری‌هایی باشد که به خوبی روی هم قرار نمی‌گیرند و می‌توانند گزینه‌ای را برای زمانی که فقدان ریشه‌های طبیعی دندان اجازه نمی‌دهد پروتزهای مصنوعی یا دندان‌های بریج‌کاری را جایگزین کنند، ارائه دهد. نحوه انجام جراحی ایمپلنت دندان به نوع ایمپلنت و وضعیت استخوان فک شما بستگی دارد. جراحی ایمپلنت دندان ممکن است شامل چندین روش باشد. مزیت اصلی ایمپلنت، پشتیبانی محکم از دندان‌های جدید شما می باشد، فرآیندی که نیاز به ترمیم استخوان محکم در اطراف ایمپلنت دارد. از آنجایی که این ترمیم استخوان نیاز به زمان دارد، این روند می تواند ماه ها طول بکشد.

ایمپلنت دندان در کرج

دکتر مریم محمدی یکی از برجسته ترین دندانپزشکان در کرج می باشد که بهترین ایمپلنت دندان را با قیمت مناسب برای شما انچام می دهد، از دیگر خدمات دندانپزشکی وی می توان به اصلاح طرح لبخند و بلیچینگ دندان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: دکتر دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در کرج

ایمپلنت دندان در کرج

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

  • ظاهر بهبود یافته ایمپلنت های دندانی شبیه دندان های خودتان هستند. و از آنجا که آنها برای ترکیب شدن با استخوان طراحی شده اند، دائمی می شوند.
  •  دندان ها می توانند در داخل دهان بلغزند و باعث زمزمه کردن یا بدگویی کلماتتان شوند. ایمپلنت های دندانی به شما این امکان را می دهند که بدون نگرانی از لیز خوردن دندان ها صحبت کنید.
  •  از آنجایی که ایمپلنت ها بخشی از شما می شوند، ناراحتی دندان های مصنوعی متحرک را از بین می برند.
  • ایمپلنت های دندانی مانند دندان های خودتان عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند که غذاهای مورد علاقه خود را با اطمینان و بدون درد بخورید.
  • ایمپلنت های دندانی می توانند لبخند را به شما برگردانند و به شما کمک کنند احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید.
  • ایمپلنت های دندانی مانند بریج های تکیه گاه دندان نیازی به کوچک کردن سایر دندان ها ندارند. از آنجایی که دندان‌های مجاور برای حمایت از ایمپلنت تغییر نمی‌یابند، تعداد بیشتری از دندان‌های خودتان دست نخورده باقی می‌مانند و در درازمدت سلامت دهان را بهبود می‌بخشند.
  • ایمپلنت‌های فردی نیز دسترسی آسان‌تر بین دندان‌ها را امکان‌پذیر می‌کنند و بهداشت دهان و دندان را بهبود می‌بخشند.
  •  ایمپلنت ها بسیار بادوام هستند و سال ها دوام خواهند داشت. با مراقبت خوب، بسیاری از ایمپلنت ها مادام العمر دوام می آورند.
  • پروتزهای متحرک فقط همین هستند. قابل جابجایی ایمپلنت های دندانی ناراحتی شرم آور درآوردن پروتزهای مصنوعی و همچنین نیاز به چسب های نامرتب برای نگه داشتن آن ها را از بین می برد.

مراقبت های قبل از ایمپلینت دندان

قبل از انتخاب ایمپلنت دندان، با ارائه دهنده دندانپزشک خود در مورد مزایا و خطرات احتمالی و اینکه آیا کاندیدای این روش هستید یا خیر صحبت کنید.
مواردی که باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر است

  • سلامت کلی شما عامل مهمی در تعیین اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای ایمپلنت دندان هستید، مدت زمان بهبودی آن و مدت زمانی که ایمپلنت ممکن است در جای خود بماند، است.
  • از دکتر دندانپزشکی خود بپرسید که چه مارک و مدلی از سیستم ایمپلنت دندان استفاده می شود و این اطلاعات را برای سوابق خود نگه دارید.
  • استعمال دخانیات ممکن است بر روند بهبودی تأثیر بگذارد و موفقیت طولانی مدت ایمپلنت را کاهش دهد.
  • روند بهبودی بدن ایمپلنت ممکن است چندین ماه یا بیشتر طول بکشد، در این مدت شما معمولاً یک اباتمنت موقت به جای دندان دارید.

بعد از عمل ایمپلنت دندان

  • دستورالعمل های بهداشت دهان و دندان را که توسط متخصص دندانپزشکی به شما داده شده است را به دقت دنبال کنید. تمیز کردن منظم ایمپلنت و دندان های اطراف برای موفقیت طولانی مدت ایمپلنت بسیار مهم است.
  • ویزیت های منظم را با ارائه دهنده دندانپزشک خود برنامه ریزی کنید.
  • اگر ایمپلنت شما شل یا دردناک است، فوراً به دندانپزشک خود اطلاع دهید.

انواع ایمپلنت دندان

عوارض ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان با دو روش بدون پیچ و پیچ دار انجام می شود که دکتر دندانپزشک بعد از معاینات لازم نوع روش ایمپلنت را انتخاب می کند که به شرح زیر می باشد

ایمپلنت به شکل ریشه

شایع ترین نوع ایمپلنت دندان، ایمپلنت ریشه‌ای شکل که به نام ایمپلنت درون استخوانی و یا دورن ریشه ای نامیده می شود، است و بیشتر مردم این نوع دندان را می کارند، همانطور که از نامش پیداست در استخوان مثل یک پیچ ضخیم درون ریشه قرار میگیرد که البته دارای طول و عرض و متفاوتی و در صورت انجام ایمپلنت دندان شما توسط پزشک به این روش، دکتر باید برای کار گذاشتن پایه های دندان از عمث و عرض مناسبی استفاده کند.

ایمپلنت چارچوب راموس

زمانی که استخوان فک پایین قابلیت انجام روش اول را نداشته باشدو در واقع نازک باشد و یااینکه راغب به انجام ایمپلنت ساب پریو استیل باشید، دکتر از روش ایمپلنت چارچوب راموس استفاده می کند. در این روش چارچوب راموس در نزدیک دندان عقل و نزدیک چانه قرار می دهند البته بعد از قرار دادن چارچوب برای ترمیم بافت اطراف آن مدتی زمان لازم است و سپس روی لثه میله ی نازک فلزی قابل رویت است و این چارچوب از شسکتن فک نیز جلوگیری می کند، در نهایت دندان مصنوعی مناسب با میله ساخته و در دهان شما قرار می گیرد.

چرا به ایمپلنت دندان نیاز دارید؟

ایمپلنت های دندانی را می توان برای جایگزینی یک دندان، چندین دندان یا همه دندان ها استفاده کرد. هدف از جایگزینی دندان در دندانپزشکی بازیابی عملکرد و همچنین زیبایی است.

عوارض ایمپلنت دندان

مانند هر عمل جراحی، جراحی ایمپلنت دندان خطراتی برای سلامتی دارد. با این حال، مشکلات نادر هستند و زمانی که رخ می دهند معمولا جزئی هستند و به راحتی قابل درمان هستند. خطرات عبارتند از:

  1. عفونت در محل ایمپلنت
  2. آسیب یا آسیب به ساختارهای اطراف، مانند سایر دندان ها یا رگ های خونی
  3. آسیب عصبی، که می تواند باعث درد، بی حسی یا سوزن سوزن شدن در دندان ها، لثه ها، لب ها یا چانه طبیعی شما شود.
  4. مشکلات سینوسی، زمانی که ایمپلنت های دندانی قرار داده شده در فک بالا به داخل یکی از حفره های سینوس شما بیرون زده است.

ایمپلنت دندان چند مرحله دارد؟

مراحل ایمپلنت دندان

جراحی ایمپلنت دندان معمولاً یک جراحی سرپایی است که به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و زمان بهبودی بین دو عمل وجود دارد. فرآیند کاشت ایمپلنت دندان شامل مراحل مختلفی است که عبارتند از:

  1. برداشتن دندان آسیب دیده
  2. آماده سازی استخوان فک (پیوند)، در صورت نیاز
  3. کاشت ایمپلنت دندان
  4. رشد و بهبود استخوان
  5. قرار دادن تکیه گاه
  6. قرار دادن دندان مصنوعی

کل فرآیند ممکن است از ابتدا تا انتها چندین ماه طول بکشد. بیشتر آن زمان به درمان و انتظار برای رشد استخوان جدید در فک شما اختصاص دارد. بسته به موقعیت شما، روش خاص انجام شده یا مواد مورد استفاده، گاهی اوقات می توان مراحل خاصی را با هم ترکیب کرد.

اولین مرحله در فرآیند کاشت دندان، ایجاد یک برنامه درمانی فردی است. این طرح نیازهای خاص شما را برآورده می کند و توسط تیمی از متخصصان که به طور ویژه در زمینه جراحی دهان و دندانپزشکی ترمیمی آموزش دیده و با تجربه هستند، تهیه شده است. این رویکرد تیمی مراقبت هماهنگ را بر اساس گزینه ایمپلنتی که برای شما بهترین است، ارائه می دهد.

سپس ایمپلنت ریشه دندان که یک پست کوچک از تیتانیوم است در حفره استخوانی دندان از دست رفته قرار می گیرد. همانطور که استخوان فک بهبود می یابد، در اطراف ستون فلزی کاشته شده رشد می کند و آن را به طور ایمن در فک محکم می کند. روند بهبودی می تواند از شش تا 12 هفته طول بکشد.

هنگامی که ایمپلنت به استخوان فک باند شد، یک پایه اتصال کوچک - به نام اباتمنت - به پایه متصل می شود تا دندان جدید را محکم نگه دارد. برای ساختن دندان یا دندان‌های جدید، دندانپزشک شما از دندان‌های شما قالب می‌گیرد و مدلی از بایت شما ایجاد می‌کند (که تمام دندان‌ها، نوع و ترتیب آنها را نشان می‌دهد). دندان یا دندان جدید بر اساس این مدل ساخته شده است. سپس یک دندان جایگزین به نام تاج به اباتمنت متصل می شود.

به جای یک یا چند روکش جداگانه، برخی از بیماران ممکن است ضمیمه هایی روی ایمپلنت قرار دهند که پروتز متحرک را حفظ و پشتیبانی می کند.

دندانپزشک شما همچنین رنگ دندان های جدید را با دندان های طبیعی شما مطابقت می دهد. از آنجایی که ایمپلنت در داخل استخوان فک محکم شده است، دندان‌های جایگزین مانند دندان‌های طبیعی شما ظاهر، احساس و عملکرد دارند.

ایمپلنت دندان درد دارد؟

درد ایمپلنت دندان

اکثر افرادی که ایمپلنت دندان دریافت کرده اند می گویند که ناراحتی بسیار کمی در این روش وجود دارد. از بی حسی موضعی می توان در طول عمل استفاده کرد و اکثر بیماران گزارش می دهند که ایمپلنت نسبت به کشیدن دندان درد کمتری دارد.
پس از ایمپلنت دندان، درد خفیف را می توان با داروهای مسکن بدون نسخه مانند تایلنول یا موترین درمان کرد.

مراقبت ازایمپلنت های دندانی

ایمپلنت های دندانی مانند دندان های واقعی نیاز به مراقبت دارند، از جمله مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، شستشو با دهانشویه آنتی باکتریال و معاینات منظم دندانپزشکی.

قیمت ایمپلنت دندان

هزینه ساخت ایمپلنت دندان وابسته به مواردی از جمله مارک و برند ایمپلنت، کشور سازنده ایمپلنت، تخصص و مهارت پزشک، جنس ایمپلنت، هزینه های جانبی و جنس روکش دندان ایمپلنت می باشد که شما می توانید از طرق تماس با ما از قیمت به روز و مقرون به صرفه ایمپلنت استفاده کنید و همچنین از دیگر خدمات ما نظیر لمینت سرامیکی و ترمیم دندان شکسته بهره مند شوید.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد