دندانپزشکی زیبایی مجموعه ای از درمان های زیبایی و ترمیمی است که برای اطمینان از سلامت و زیبایی دندان ها و لثه ها استفاده می شود. زیرا؛ در دندانپزشکی، دندان های سالم و داشتن ظاهری زیبا مکمل یکدیگر هستند، از آنجایی که امروزه یکی از پرکاربردترین درمان‌های دندانپزشکی در میان درمان‌های برخی از بیماری‌های منفی دندان، استفاده از پرسلن است که به آن لمینت ونیر نیز می‌گویند یکی از روش های زیباسازی دندان در کرج می باشد که در این مقاله قصد داریم به معرفی دندانپزشک خوب برای لمینت در کرج بپردازیم با سایت دکتر مریم محمدی متخصص ترمیمی دندان در کرج همراه باشید.

دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در کرج

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان ارزان در کرج

لمینت سرامیکی دندان نوعی پوشش زیبایی است که برای از بین بردن شرایطی که هم بر لبخند و هم بر وضعیت سلامت و بهداشت دهان و دندان فرد موثر است که از این روش می توان برای درمان موارد زیادی از جمله شلوغی، تغییر رنگ، شکستگی یا از دست دادن دندان استفاده کرد. در روکش دندان Laminate از دو ماده مختلف می توان استفاده کرد. اینها؛ روکش ها را می توان از پرسلن یا مواد ونیر کامپوزیت به دست آورد. البته در حالی که مواد کامپوزیت ممکن است برای از بین بردن فضاهای کوچک بین دندان ها یا درمان شلوغی های کوچک کافی است اما در برخی موارد لمینت مزیت های بیشتری دارد.

لمینت ونیر را برای چه کسانی می توان اعمال کرد؟

هنگامی که بیمار دارای دندان های زرد رنگ است، هنگامی که درمان سیم ارتودنسی توصصیه ی دکتر نیست یا نمی توان برای دندان های شلوغ، دندان های کوتاه بیش از حد فرسایش یافته، و همینطور شکستگی دندان ها، در واقع می توان در صورت وجود دندان های ناقص، از لمینت برای ایجاد یک دندان زیبا استفاده کرد البته لمینت دندان برای افراد بالای 18 سال اعمال می شود.

لمینت دندان چه مزایایی دارد؟

لمینت و کامپوزیت در کرج

در دندانپزشکی، پرسلن موفق ترین و ماندگارترین ماده از نظر زیبایی است. روکش های لمینت محافظه کارانه ترین روش را برای استفاده از پرسلن روی دندان های موجود برای اهداف زیبایی ارائه می دهند. دندانپزشک می تواند لبخند بیمار را به لطف روکش هایی طراحی کند که گاهی اوقات بدون هیچ گونه اصلاح و آماده سازی روی دندان های موجود اعمال می شود. از آنجایی که سطوح جویدنی دندان ها لمس نمی شود، هیچ گونه ناراحتی برای فرد ایجاد نمی کند و مشکلی برای عادت کردن به آنها وجود ندارد و در نهایت این بهترین نتیجه از نظر زیبایی شناخته می شود که زیبایی را به دهان شما و سفیدی را به دندان شما هدیه می دهد. این به دلیل عبور نور بالای مواد است. آنها به طور دائمی مانند مینای دندان با دندان سازگار می شوند.

عوارض و معایب لمینت دندان

قیمت لمینت دندان در کرج

  • پوسیدگی دندان (اگر لمینت درست نصب نشود)
  • در صورت رعایت نکردن بهداشت دهان تمکان بروز بیماری پریودنتال وجود دارد
  • حساسیت دندانها
  • اگر دچار شکستگی شود امکان درمان وجود ندارد و روشی غیر قابل بازگشت است
  • کنده شدن روکش لمینت
  • امکان تغییر شکل لمینت پس از نصب وجود ندارد
  • احساس درد بعد از نصب لمینت دندان
  • التهاب لثه
  • هزینه ی بیشتر لمینت نسبا به سایر روش ها
  • نداشتن تطابق رنگ لمینت با سایر دندان ها

لمینت دندان ارزان در کرج

دکت مریم محمدی یکی از بهترین دکترهای دندانپزشکی زیبایی در کرج می باشد که شما می توانید با بهترین کیفیت و منساب ترین قیمت، دندان های خود را لمینت کنید و از زیبایی دهان و دندان خود لذت ببرید، دارای تخصص و تحصیلات عالیه در دانشگاه تهران سراسری با رتبه 34 می باشد و بعد از فارغ التحصیلی عضو بنیاد نخبگان استان شد و دوره رزیدنتی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در رشته ی تخصصی ترمیمی و زیبایی گرفت و بعد از آن  در سال 1394 موفق به کسب بورد تخصصی و عضو هیات علمی  دانشکده دندانپزشکی گیلان شد. از سال 1396 تا کنون نیز استادیار بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی البرز هستند.لمینت دندان اقساطی در کرج

قیمت لمینت دندان چقدر است؟

قیمت لمینت دندان ممکن است کمی بالاتر از قیمت سایر درمان های دندانپزشکی باشد. کیفیت و شدت کار دندانپزشک و قیمت مواد مورد استفاده در درمان دندان تاثیر بسزایی در تعیین قیمت دارد شما می توانید برای اطلاع از قیمت بروز لمینت دندان در کرج از طریق تماس با ما مطلع شوید و مشاوره رایگان بگیرید از دیگر خدمات زیبایی دندان دکتر مریم محمدی می توان به بلیچینگ دندان در کرج اشاره کرد.